Rozdělení konf.; WAS: META: E-maily mimo...

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Červen 21 02:46:39 CEST 2003

Dne st 18. června 2003 07:38 jste napsal(a):

> Problem je v tom, ze se do ni (temer) nikdo neprihlasi a tudiz bude
> mrtva a tudiz bude stejne vsechno jako dnes.

Tak toho bych se v žádným případě nebál! Jak to můžete napsat? Přeci sledujete
konferu znáte složení emailů, ne? Řekl bych, že to jsou 2 velké skupiny
uživatelů Linuxu, poměrně nezávislé, dohromady tvořící téměř celou množinu
uživatelů.

> Duvody, proc to nefunguje, jsou asi tyto:
> 1) vetsina o tom nebude vedet
> 2) nadeje na odpoved je vetsi v konf. s trafficem
> 3) malo lidi bude chtit rozsirit svuj zaber o dalsi konferenci
> 4) trideni mailu uzivateli mezi vice konferenci je stejny problem,
>    jako rozhodovani o OT, tj. je to hezka idea, ale utopie
>    (sam spravne poznamenavate, ze odnoze jiz existuji, ale jsou mrtve)

Tudíž tyto důvody pak jsou "pro" a ne "proti". Opravdu bych se nebál, že by se
do serverové části nepřihlásili všichni správci sítí apod. Já ale kupříkladu
ne, tím bych si ušetřil cca půlku trafficu. Někdo by byl v obou (žádná změna
pro něj v porovnání s nynějším stavem), někdo v jedné...

> BTW: zalamujte ve svem postovnim klientovi radky na 72 znaku
...KMail mi zalamuje na 78 znaků, nějaký problém? (případné RE směřujte na můj
email)

Myslím, že existuje určitý provoz, který by se dal označit za optimální, větší
způsobuje znepřehlednění a odrazuje, menší demotivuje (nejsou odpovědi na
problémy). ...mám dojem, že jsme v první situaci.

Co se týče změn v pravidlech, byl bych pro vyšší systematičnost (větší tlak ze
strany META-FAQ): Aby se u problémů vždy v SUBJ uvádělo buď jméno aplikace
(pokud s ní souvisí), nebo jméno prostředí (Gnome, KDE, WM,...), případně
další (HW, MM,..). Společné části SUBJ by umožnily účinnější filtrování a
uživatelé by pak mohli strojově lépe filtrovat příspěvky, než se v nich
začnou přehrabovat "ručně".

Jako příklad uvádím, že všechno s řetězcem "gnome" v SUBJ se mi maže hned na
webmailu, protože nepoužívám Gnome, stejně jako všechno co obsahuje MUTT,
neboť ani nevím, k čemu ta aplikace je. Těch klíčových slov tam mám asi 40
ale účinnost je malá právě díky špatným SUBJ.

Nejhorší jsou SUBJ typu "Nejede to", ale uživatel třeba _neví_, jak ho napsat
správně...

Zdraví,

Oak