mysql,proftpd a obrovska zataz

Stanislav PETR - GLUX.cz stanislav.petr na glux.cz
Sobota Červen 21 13:00:27 CEST 2003

Dobry den,

Saturday, June 21, 2003, 12:11:16 PM, jste napsal(a):

MT> zdar,

MT> chcem sa spytat ci tu medzi vami nie je ochotny clovek
MT> ktory ma skusenosti s mysql,proftpd pod velkou zatazou...
MT> (okolo 11 000 klientov na serveri, databazy maju par giga atd..)

MT> lebo mne sa ta databaza zacina pomaly zosuvat :)

Taky jsem mel problemy se stabilitou MySQL, kdyz jsem psal fulltext
vyhledavac ala google a jakmile jsem pregrocil hranici cca 200GB v
MySQL, zacalo se postupne hroutit (temer kazdej tejden bylo nutny
opravovat poskozene tabulky a pod.). Jedine co mi pomohlo bylo
presunuti MySQL na FreeBSD a pridani obrovskeho kvanta pameti (ted tam
je neco okolo 8GB). Jeste bych wam mohl poradir zkusit zapnout podporu
raid v MySQL a podivat se na ten specielni mysql silesystem, kterej je
tedka ve verzi 4.0.x, ale s tim nemam nejmensi zkusenosti, jenom jsem
o nem cetl v dokumentaci, ze existuje.

Co se tyka Proftpd, zkuste nejnovejsi verzi, zkuste snizit uroven
logovani, jestli pouzivate autorizaci prez pam, a nutne ji
nevyzadujete, zkompilujte proftpd s parametrem --enable-shadow
(autorizace je o neco rychlejsi), vypnete v proftpd veskery ficury,
ktery nejsou nytnu (ident lookup, dns lookup, ...). Kdyztak zkuste
blize popsat problemy, ktere tam mate.

--
Stanislav PETR
glux na glux.cz