Po přeložení jadérka mi nevypíná stroj

Miroslav Prymek xprymek na fi.muni.cz
Sobota Červen 21 16:52:29 CEST 2003

> APM jsem zkoušel zapínat i vypínat, včetně realmode shutdown a jediným
> výsledkem bylo, že nešel regulérně ukončit automount. Přesto vyzkouším
> projet vše znovu.
> Zatím Dík

Mel jsem stejny problem na desce VIA cosicosi. Presne to, co popisujete,
to delalo, pokud byl realmode ZAPNUTY (takze doporucuji spis zkusit
vypnout).

Stavaly se i zajimave veci - vsechno se ukoncilo, ale misto vypnuti
pocitace letel po obrazovce sileny nekonecny vypis - vypadalo
to jako coredump jadra, ale nehodlalo se to zastavit :). Pomohlo
kupodivu pohrat si s nastavenim APM v BIOSU.