META: E-maily mimo zaměření konference

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červen 21 18:27:38 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 06:19:55PM +0200, Petr Balas wrote:

> A z toho vyplyva jeste jedna zrada - prispevek se v konfere objevi az se
> zpozdenim a tim se komunikace dost zpomali.

To bych neviděl nutně jako nevýhodu. Aspoň by se autoři zbytečných
dotazů nemohli vymlouvat, že nechtěli ztrácet čas hledáním odpovědi,
protože diskusní list je rychlejší. Osobně bych takovou hodinovou
(a třeba i několikahodinovou) prodlevu mezi odesláním příspěvku a
jeho rozesláním ostatním jedině uvítal.

Jak už jsem napsal, neodvážil bych se do listu poslat dotaz, který
jsem se nejdřív nesnažil aspoň dva dny vyřešit sám. Ale je mi jasné,
že jsem v menšině - autorů dotazů, na něž lze nalézt odpověď bez velkého
úsilí během pěti minut, je tu mnohem více.

                                                     Michal Kubeček