,,antivirus`` Ukrok stranou

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červen 21 18:49:08 CEST 2003

> : poradite jak na antivirus -- neco co bude mazat maily s prilohami v
> : nevhodnych formatech (.src, .pif, .exe...), ktery pobezi nad vmpop3d
> : a fetchmailem?
>
>    Ale ještě jsem nepotkal nic, co není bastl(TM) :-(
Ja delam beta-testera Grisoftu (zadarmo samozrejme) a ted z nich vypadla
informace, ze uvolnili k beta testovani AVG7 pro Linux. Muzete se podivat na
www.grisoft.cz/beta a prihlasit se jako betatesteri. Zatim je tam linuxaku
malo a tak by se mohl vyvoj linuxove verze ubirat mozna nevhodnym smerem.
Rozhodne bude lepsi, kdyz to budou testovat lidi, kteri s linuxem pracuji
bezne, nez windowsaci, kteri maji linux jen na hrani.
--
Petr