autorizace uzivatele pomoci NIS a automat. pripojeni home

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Neděle Červen 22 06:12:50 CEST 2003

Jiri Vcelak wrote:

> Dobry den,
> mam nainstalovane NIS na serveru ktere pouzivam na overovani uzivatelu
> na klientech. A potreboval
> bych aby kdyz se na klientoj prihlasim treba jako jirka tak aby se mi ze
> serveru pripojil muj home(pomoci nfs).
> Ale aby toto nastaveni bylo na serveru.Proste abych se moh prihlasit na
> kterykoliv pocitac v siti a pripojil se
> mi muj home ze serveru.

Na stanicich, ze kterych se budete pripojovat, primountujete domovske
adresare pres nfs ze serveru (date do /etc/fstab). Na serveru vyexportujete
/home. Pouzivam jiz nekolik let k naproste spokojenosti.

Ales Rygl