Detekce příčiny tuhnutí (od TV?)

Oak oak.brno na seznam.cz
Neděle Červen 22 12:54:22 CEST 2003

Dne so 21. června 2003 23:14 jste napsal(a):

> jak jste k tomu dosel ?
> Pokud TV nopouzivate, tak se nekouse ?

Vypadá to tak. Většinou telka jede, byť jen třeba hudební kanál. Ale když, ne
ještě se to nekouslo.

> Da se vyuzit Magic SysRq key. Info na
> http://www.tldp.org/HOWTO/Remote-Serial-Console-HOWTO/security-sysrq.html

Mrknu na to, ale jsem skeptik - toto je totiž totální zákys, asi někde na
urovni ovládání HW (sběrnice?). Když se mi kdy stalo že mi vytuhl kompl (jako
že za ty roky to bylo jen párkrát), všechno ztuhlo ale TV běžela dál, protože
karta po sběrnici posílala dál obraz grafice.
Ale v tomto případě všechno ztuhne během milisekundy, a to včetně obrazu TV!
Pochopitelně dál jede zvuk (ten jede vždycky když je šťáva).

> - kdyz rikate, ze mate podezreni na jadro, tak si tam zkuste dat nejake
> starsi

To nepřipadá v úvahu, potřebuju to nový. Mám HW (foťák, kapesní počítač) co se
starším nejede, nebo jen problematicky.

> - povypinat daemony, zmena k lepsimu?

Který máte na mysli? Mě žádný extra neběží. Možná httpd a mysqld, který
zapínám extra když je potřebuju (často), ale mám takovej dojem že to padá i
když s webovým serverem nepracuju. Navíc by bylo divný, kdyby tito na to meli
vliv.

> - turn off UDMA prenos pro IDE subsystem (SCSI pocitam nemate)
> - test HW
>
> 	: pamet (memtest64)
- prověřím
> 	: zkontrolovat kabelaz uvnitr PC
> 	: zasunuti karet na doraz
> 	: pisete ze mate Athlona - je chlazeni ok ?
- to se dá ověřit, těžko by to ale zatuhlo chvilku po naběhnutí komplu, jako
se mi to už stalo.
> 	: nejaky zatezovy test - treba bonnie

Můžu toto prozkoušet, pro jistotu. Ale všechno jelo několik let O.K. (skoro
rok s novou deskou a CPU), až po updatu círka před měsícem to začalo tuhnout.

> Dan

Zatím díky, Oak.