sw raid1 & dma

Ales Vizdal ales na vizdal.avonet.cz
Neděle Červen 22 14:55:38 CEST 2003

On Sun, Jun 22, 2003 at 02:39:49PM +0200, robert na v0jta.net wrote:

>   Jak jsou ty disky zapojene a co to je za disky? Neni to nahodou
> Western Digital?

  Jeden je hda a druhy hdc, bezi v udma33 modu, jsou to Segate Barracuda
  IV a Seagate Barracuda 7200. Zkousel jsem 40 i 80 zilove ide kabely.

>   Vice informaci na expert listu vasi distribuce ...
>   http://archives.mandrakelinux.com/expert/2003-01/msg02351.php

  Diky, v googlu uz od vcerejska hledam, ale tohle jsem nenasel.
  Tam jde o problem s HighPointem, ja tam mam "obycejny" ide radic
  a raid je linux sw raid. Stroj je Compaq Deskpro 2000, takze bios tam
  je posledni a v biosu se toho bohuzel moc nastavit neda.

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.avonet.cz
http://vizdal.avonet.cz/~ales