autorizace uzivatele pomoci NIS a automat. pripojeni home

Ales Vizdal ales na vizdal.avonet.cz
Neděle Červen 22 17:15:39 CEST 2003

On Sun, Jun 22, 2003 at 05:12:51PM +0200, Jiri Vcelak wrote:
> Ale vy myslite pripojit vzdy jeden stejny home. Ale ja potrebuji aby se
> kdyz se prihlasim pod uzivatele jirka aby se mi pripojil ze serveru
> /home/jirka kdyz se prihlasim jako petr tak aby se mi pripojil
> /home/petr ze serveru a to vzdy po prihlaseni(musi se pocitat ze to sami
> uzivatele nedokazi:) )

  na serveru exportujte /home a na stanici pripojujte /home ze serveru.
  (neexportujte /home/user1 /home/user2 ...)

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.avonet.cz
http://vizdal.avonet.cz/~ales