Odstranění všech modulů pro myš - dělá to problémy s swsuspend

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Neděle Červen 22 20:34:44 CEST 2003

On 21. Jun, 06:15 PM CEST, Jarda Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz> wrote 0 lines:

> Nevisí na ní nějaká aplikace? GPM apod?

GPM určitě ne, protože jej nepoužívám:

[root na evo bat]# ps alx|grep gpm
0     0 21399  5238  17   0  1816  720 -      R    pts/11     0:00 grep gpm
[root na evo bat]#

Ale může přeci na tom viset libovolná aplikace (tedy X), ale když myš
vytáhnu z konektoru, měl by se modul přeci sám unloadovat...nemýlím se?

To se ovšem nepodaří. Napadlo mě podívat se na to, kdo tu devices drží:

[root na evo kamin]# lsof /dev/input/mice
COMMAND  PID USER   FD   TYPE DEVICE SIZE NODE NAME
X       1389 root    6u   CHR  13,63      1384 /dev/input/mice
[root na evo kamin]#

Otázka tedy zní: jak X server donutit, aby ji pustil?? :) Nějaký kill?
Změnit konfiguraci XF86Config (vypustit sekci o USB mouse) a nějaký signál?

MK