Detekce příčiny tuhnutí (od TV?)

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Červen 23 01:14:58 CEST 2003

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že za poslední 2 dny mi to nespadlo, začínám mít podezření že
to nezpůsobuje TV ale jeden z démonů httpd a mysqld. Dělal jsem na stránkách
(u toho jela samo telka) každodenně... Takže ještě počkám s otravováním Vás
odborníků o rady.
Pokud by to bylo něčím ve videu, nezbude než opravdu zjistit změny v jádře a
zkusit to vystopovat...
Jestli to dělá httpd nebo mysqld, tak to není tak zlý, ty používám jen
nárazově jednou za čas.

>   Ve 2.4.21 je nekolik zmen ohledne videa, napriklad ...
>
> ChangeLog-2.4.21:  o Fix drivers/video/Config.in
> ChangeLog-2.4.21:  o typo fix in video headers
> ChangeLog-2.4.21:  o update videobook docs to avoid check_region
> ChangeLog-2.4.21:  o video4linux i2c modules update
> ChangeLog-2.4.21:  o videodev bugfix
>
>   ... podivejte so, co to je za bug a treba to bude mit neco spolecneho
> s Vasim problemem a po backportu pujde vse bez problemu.

Zdraví,

Oak