Nelze nahrávat zvuk

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Červen 23 01:15:08 CEST 2003

Dobrý den,

dřív jsem vždy nahrávání zprovoznil, nyní mám problém s nahráváním zvuku z
TV karty. Nyní se nedaří, dokumentaci (KRec, aRts příručky) už vidím
několikrát... V archivu jsem podobnej problém nenašel, jen samej ztlumenej
vstup, apod. Každopádně:

- vybral jsem vstup pro nahrávání (line In, ale i koncový nefunguje). _Není_
ztlumený.
- zkonfiguroval jsem aRts-server (povolil plně duplexní činnost)
- /opt/kde3/bin/artscontrol jsem použil na další konfiguraci. Měla by v něm
asi skákat úroveň hlasitosti, ale nedá ani ťuk. Jestli to dobře chápu,
znamená to že z /dev/dsp se žádnej zvuk nesype? Pak bych chápal, že nejde
nahrávat nic ani v žádným programu... Jsem ale v koncích, už nevím co dál.

Dřív jsem měl po updatech taky problémy, ale stačilo jen spustit KRec a
zapnout odposlech a zvuk se rozběhl (na indikátoru) a bylo možný nahrávat
jakýmkoli programem... Asi se to nastavilo na jeho požadavek.

Zdraví,

Oak