sw raid1 & dma

robert na v0jta.net robert na v0jta.net
Pondělí Červen 23 06:03:23 CEST 2003

>   Poslednim pokusem jsem zjistil, ze pokud necham oba disky bez raidu,
>   tak funguji s dma bez problemu, jakmile je jeden v raidu, tak zacinaji
>   potize s dma, takze je bud chyba v raidu (nenapada me jaka), nebo to
>   ten chipset nejak nezvlada nebo neco uplne jineho.

  Ono to mozna bude podle prispevku v Googlu ... Cim vyssi aktivita
disku (onen zminovany RAID), tim pravdepodobnejsi vyskyt BadCRC chyby.
Pokud jsou kabely OK (delka, oba konce zapojene, ...), je tu jeste
varianta kterou nabizi Google a tou je upgrade BIOSu.

--
  .''`.
 : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net