META: E-maily mimo zaměření konference

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 23 07:53:53 CEST 2003

> V pripade, ze se to tyka primo teto distribuce, tak asi ano, ale zalezi
> na tom ceho se dotaz tyka. On ma totiz Debian svoji vlastni konferenci

Prozradte mi prosim, o cem by se pak v teto konferenci mluvilo? Drtiva
vetsina SW ma svuj vlastni list stejne jako kazda distribuce. Kdyz si
projdu maily za poslednich par dni a smazu takove, ktere se tykaji
problematiky, pro kterou existuje specializovana konference, tak mi
zbyvaji akorat flames (ale ty stejne patri do talk na linux.cz), diskuze o OT
mailech, dotazy odporujici Meta-FAQ a pak par otazek typu "co mam pouzit,
kdyz chci to a to", proste takove, kde tazatel zatim nevi konkretni SW.

-- Honza Houstek