RH9 - cestina - par dotazu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červen 23 08:10:18 CEST 2003

: Odesílatel: David Trčka <trcka na poda.cz>
:
: 2. Da se nejak premluvit nastaveni ceske klavesnice v RH9, aby tecka na
: numericke klavesnici psala tecku a ne carku? Zkousel jsem ruzne laborovat
: s xmodmap, ale nepodarilo se mi to nastavit tak, aby se soucasne
: nerozhodilo chovani klavesnice nekde jinde (napr. nejde prepinat
num-lock,
: misto tecky to nepise vubec nic apod.). Pravdepodobne nekde delam zasadni
: chybu z nepochopeni, ale nevim kde.
:

Pokud vim, tak v mape k te klavesnici je "hack" pro desetinnou carku. Ale
mate pravdu, kdyz jsem tam i ja cokoli menil, tak to tu klavesnici naprosto
nepredvidatelne rozvrtalo celou, ze byla  nepouzitelna. Akorat jednou se mi
zadarilo vyhodit z ni anglickou klavesnici uspesne (a to jsem to delal
porad stejne - ikdyz mozna zalezi i na odsazeni komentaru (coz jsem mel
pokazde jinak) jako v pythonu, kdovi?)

JL.