Automaticky update pri commite v CVS (VYRIESENE)

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Pondělí Červen 23 09:17:59 CEST 2003

On Sat, Jun 21, 2003 at 09:45:24AM +0200, robert na v0jta.net wrote:
>   tak jsem si precetl cely thread a nejak nerozumim proc to tak delate a
> proc pouzivate CVS, kdyz checkoutle repository sdilite pres sambu ...
> CVS spravne pracuje i v Linuxu, i ve Win32 nad jednim repository, jak?
> Zalozim si CVS server na Linuxu. V pripade, ze mam UN*X like textove
> soubory (LF), musim je importovat z Linuxoveho klienta, v pripade, ze
> mam Windows like textove soubory (CRLF) musim je importovat z Windows
> klienta. Pokud vyse uvedeny postup dodrzim, mohu provadet checkout jak
> na Linuxu, tak na Windowsech a vzdy budu mit spravne konce radku,
> [...]
Neprecitali ste si pozorne cely thread. Pretoze tam som uz vysvetlil, ze
co je problem. Problem nastane ked Win32 a Linux klient zdielaju lokalne
repository (nie server). Tu nepomoze ani CygWin, lebo sposob ako sa citaju
textove subory vo Win32 prostredi je "zvlastny" a to by potom chcelo
zmenit zdrojaky cvs. A to sa asi nikomu nechcelo.

Ostatne ani riesenie s binarnymi subormi neriesi problem lebo administrativne
subory ako Root, Repository a Entries su stale tym slabym miestom.

Kazdopadne v mojom pripade je riesenie pridat to loginfo tento riadok (tak ako
mi to spravne poradil "skim"):
^cyclic-pages           (date; cat; (sleep 2; cd /u/www/local-docs;
      cvs -q update -d) &) >> $CVSROOT/CVSROOT/updatelog 2>&1
podla  C.3.5.2 v CVS dokumentacii. Cize problem je vyrieseny, dakujem vsetkym
co sa mi ozvali.

Peter

--
Peter "Hanus" Hanusiak