WWW 2 Mail

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 23 10:25:11 CEST 2003

> Procpak?

Treba proto, ze kdyby mi takhle pres mail zacal browsdat nejaky uzivatel
na mem mailserveru, nebo jeste lepe vice uzivatelu, tak bych z toho
rozhodne nebyl nadseny.

Sice to neni takove dobrodruzstvi, ale proc nepouzivat nastroje k tomu, k
cemu byly urceny? A k drbani se pravou nohou za levym uchem sahat jen v
pripade naproste nouze.

-- Honza Houstek