autorizace uzivatele pomoci NIS a automat. pripojeni home

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Pondělí Červen 23 10:56:20 CEST 2003

Aha, to je zajimave, o pam_mount jsem nevedel.

Mimochodem ted me napada, proc pouzivate NIS? Ja jsem s radosti presel
na ucty v LDAPu a jsem s nim spokojeny a tak by me zajimaly prednosti NIS?

Mejte se
    Tomas

--
Tomas Hlavacek