Exchange

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Pondělí Červen 23 11:13:39 CEST 2003

On Po, 2003-06-23 at 11:05, Zdenek Zednicek wrote:

> Ještě tady nikdo nezmínil Kroupware:
> http://www.kroupware.org/
> ... provide a Free Software groupware solution accessible with Windows running
> Outlook and GNU/Linux running KDE clients.

Uz nejakou dobu se to snazim odzkouset, ale jeste jsem se k tomu
nedostal. Mimochodem, o kroupweru jsem se dovedel odsud, letos se to tu
zminovalo uz dvakrat a pomerne nedavno !

Pro outlook maji jakysi konektor, ktery se musi doinstalovat, standardne
podporuji sveho klienta pod X, ale myslim, ze by se dal provozovat i na
Win, ale to si tedka nejsem jistej jestli nekecam.

Jestli to nekdo vyzkousite, prosim, podelte se o zkusenosti, klidne i na
soukromou adresu, i kdyz myslim, ze by to bylo uzitecne poslat do
konference. Rozhodne uzitecnejsi nez plkani o tom co sem patri a co ne
:-) At je to dlouhe jak chce.

Diky
Michal