Debian Woody - SSH

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 23 11:57:01 CEST 2003

> Mam maly problem s ssh. Kdyz se prihlasuji pres ssh na vzdaleny pc s
> Debianem tak mi trva cca 5 az 10 sekund nez mi to da vyzvu na heslo.
> Kdyz se prihlasuji na jinej linux, treba mandrake nebo redhat tak to
> trva vyrazne kretsi dobu (cca 1 az 2 sekundy). Nevite jestli je to
> nejaky defaultny nastaveni Debiana nebo jde o nejakou moji chybu.

Spustte si ssh klienta (a i demona, muzete-li) s nekolika -v a sledujte,
kde to tuhne. O jakou verzi ssh se jedna? A co openssl? Je zkompilovano s
optimalizacemi pro dany procesor (napr. debian pro UltraSparc nema openssl
zakompilovane s assemblerovymi optimalizacemi, po rekompilaci se rychlost
prihlasovani k sshd zvetsila asi 20x).

-- Honza Houstek