Staicka IP, kontrola

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 23 12:47:08 CEST 2003

Pokud nemate kontrolu nad tim klientem, tak mu skutecne nemuzete zabranit,
aby si na tu sitovku dal IP jake chce. Muzete mu to ale znacne
zneprijemnit na nekolika frontach

1) sledovat kdo ma jakou IP a v pripade neregistrovane sitovky nebo spatne
IP spustit poplach

2) na routeru a serverech filtrovat pakety od "spatnych" pocitacu

3) mate-li inteligentni switch, tak si pohrat s konfiguracemi na tema
"dana sitova karta jen v urcitem portu" apod.

-- Honza Houstek