Linux -> LPT -> Windows

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Červen 23 13:13:27 CEST 2003

Ondra wrote:
> Lze to nejak takle jednoduse mezi linuxovymi stanicemi a mezi linuxem a
> windous?

Mezi linuxovymi stanicemi muzete rozjet PLIP (hledejte, najdete), coz
je vlastne sit pres LPT. Takze funguje ssh, ftp, kdeco.
Pak tusim existuji ruzna proprietarni reseni, se kterymi jsem mel
stridave uspechy (spis male nez stridave).
Windows s Linuxem podle mych zkusenosti lze propojit pouze programem
parcp (cesky placeny vyrobek). Parcp mi ale fungoval magicky - nektere
adresare proste nezobrazoval...
Rychlost techto prenosu je bohuzel vzdy do 80kB/s, protoze se vyuziva
klasickeho SPP modu. Sveho casu jsem se snazil i o neco co zvlada
rozumnejsi prenosove rychlosti (<=2MB/s) - mody EPP, ECP, ale narazil
jsem v podobe nutnosti klient-server spojeni. LPT totiz nikdy nebylo
mysleno na propojeni dvou PC, tak to podle toho v signalech vypada -
je jedna strana, ktera ridi spojeni. Slo by to vyresit, ale moje
potreba to resit jiz pominula.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz