ISDN a cause E001B

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pondělí Červen 23 13:13:59 CEST 2003

Dne po 23. června 2003 12:05 jste napsal(a):
> [...]

To muze znamenat ze dostava napajeni po sbernici (st), ale datovy signal tam
zadny nechodi.

> U je rozhranni, ktere je na strane do telekomu, to na strane k uzivateli se
> jmenuje ST.

> Nejsou, jakykoliv UTP5 kabel tu funkci zastane, takze muzete pouzit misto
> toho od karty sitovy.

Ja jsem se s timto setkal  2x.

Jednou kdyz jsem mel blby patchkabel (nektery drat byl preruseny) a poduhe to
bylo v byvalem arealu CKD, kde se ST tahalo po vnitrnich rozvodech a jeden z
kabelu byl utopeny (kabel typu bavlna-papir). Svod mezi draty byl cca
150ohmu. Ale obcas se to  chytlo a jelo to.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo