RAID otazky

matejic na troja.fjfi.cvut.cz matejic na troja.fjfi.cvut.cz
Pondělí Červen 23 13:42:56 CEST 2003

Planuji pomoci RAID karty udelat mirroring na 2 S-ATA disky. Tedy
nepotrebuji 12 disku, ale jen 2.

Vyuziti ma byt na veelmi zatizeny internetovy server, raid chci delat
opravdu jen kvuli tomu mirroringu, kdyz by se jeden z disku sesypal.

Tomas