Jak odstranit bufferovani vystupu v shellu?

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Červen 23 14:34:20 CEST 2003

lamal som si dnes hlavu s niecim podobnym, a man egrep mi povedal ze

       --line-buffering
              Use line buffering, it can be a performance penality.

ok, tak mala modelova situacia:

[root na devel root]# ls -l | egrep --line-buffering a
grep: unrecognized option `--line-buffering'
Usage: grep [OPTION]... PATTERN [FILE]...
Try `grep --help' for more information.

a cez toto som sa nedostal. ake je to skvele, ze dokumentacia a aplikacie
su vzdy vo vzajomnej zhode... :o/

pixall