Screen saver v windowmakeru

Pondělí Červen 23 15:56:22 CEST 2003

On Mon, Jun 23, 2003 at 02:55:08PM +0200, Zbynek Houska wrote:
> Zdravim,
>
>   otazka zkusenejsim uzivatelum wm, jak lze rozchodit windowmaker a
> screensaver (napr. xlockmore - ktery je udajne vic nez zamek
> desktopu)? Dokumentaci jsem procital snad uz vsechnu... Poradi mi
> nekdo?

Otazka ma zaujala a tak som sa jej pozrel na zubok.

man xlock

       -lockdelay seconds
            The  lockdelay option sets the number of seconds before the screen
            needs a password to be unlocked.  Good for use with an autolocking
            mechanism like xautolock(1).

tak som si nainstaloval xautolock. Po prezreti man xautolock, som skonstatoval
dam na zaciatok pri spustani X, (.XClient, .xinitrc, ci niekam inam.)

xautolock -time 5 &

(prednastavene je 10, co sa mi zda prilis dlho.)