Staicka IP, kontrola

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Červen 23 16:27:32 CEST 2003

>U wifi mate viac sposobov. Staci si precitat nejaky ten pokec od Cisca.
>Napr. sifrovat prevadzku, popripade pouzivat overovanie voci radiusu (pri
>prihlasovani do siete, protocol je tusim EAP, cisco ma nejaky LEAP).

- sifrovat prevadzku - to je ochrana na jine urovni
  (chrani provoz, ne asociaci k AP)

- radius server - podle toho, co o tom vim (velmi malo),
  by to melo do autentizace vnest nezavislou autoritu
  (radius server), ktera na zaklade nejakych klicu (?)
  rozhodne o totoznosti klienta - je to tak?

Zdr. OldFrog.