Problemy s rrdcgi - vyreseno

Pondělí Červen 23 20:26:44 CEST 2003

On Mon, 23 Jun 2003, Turoň Ivo Ing. wrote:

> tj tohoto
> *************
> #!/usr/local/bin/rrdcgi
> *************
> kombinace 0D 0A a prave ten 0D se tomu vubec nelibil. Jakmile jsem ho
> smazal Vse bezi jak malina. No jo ale kdo to muze cekat, nic takoveho
> nikde uvedene nebylo (jinak je to prece standardni ukonceni radku ne

Pro jadro konci radek znakem \x0a (\n). Protoze tam nikde neni mezera
ani tabelator (*), tak vse na radku je cesta k programu, ktery ma skript
interpretovat. A jakkoli se to muze nekomu odkojenemu wokny zdat absurdni,
jmeno souboru muze obsahovat klidne i znak \x0d (\r)...jenze takove
soubory se obvykle nevyskytuji. Pokud se Vam to nelibi muzete si
opatchovat binfmt_script.c, aby se choval jinak.

(*) Radek s #! muze volitelne obsahovat jeden dalsi argument pro
interpreter oddeleny od cesty k interpreteru jednim ci vice prazdnymi
znaky.