tinylinux pre 486

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Červen 23 23:00:02 CEST 2003

>  potrebujem poradit, ako dostat tinylinux na 486sx (notebook bez
>  cdrom s 80MB HDD a 8MB ram), napadla ma moznost pouzit naiku floppy
>  distribuciu a lpt kabel na iny pocitac.
>
>  ako nadvezuje spojenie cez lpt kabel (na druhom konci totalcmd na
>  woknach)?
>
>  ps: nepreda(daruje) niekdo math coprocesor 487sx?

Inu - LPT je trochu sazka do loterie, zalezi na nastaveni
portu na obou stanicich. Neni to 100% zarucene, ze se to
podari. Pres COM to je skoro jiste, ale rychlost je nizsi
(ne zas o tolik).

V podstate se postupuje tak, ze odstranite modul pro
tiskarnu na LPT (modul lp),  nahrajete modul pro zarizeni
plip (modul plip), nastavite mu IP (ifconfig nebo ip), na jedne
strane rozbehnete ssh nebo spise ftp server a kopirujete pres ftp.

Pokud bude spoj vykazovat velkou ztratovost paketu (overite
pomoci ping), budete si hrat s nastavenim IRQ a DMA. Kdyztak
Vam mohu (zrejme soukromym mailem) poradit, ale musel bych
se podivat do svych poznamek (trochu vice hledat).

Osobne jsem mel potize popsane v prispevku
"plip & ksoftirqd - zabira 80%CPU":

----plip & ksoftirqd - zabira 80%CPU-----
Dobry den,

dva pocitace mam spojene TPC/IP protokolem pomoci rozhrani plip0.
Rychlost prenosu dat napr. pres ftp nebo nfs je dobra - okolo 20kB/sec,
ale na serverove strane behem prenosu neumerne vzroste zatizeni CPU,
proces ksoftirqd_PCU0 zabira okolo 80% (Duron 700MHz, Pentium 166Mhz).
Je to normalni, lze to snizit?

Detaily:
   oba pocitace maji:
       mod parportu v BIOSU: ECP+EPP, IRQ 7, DMA3, IO adresu 378
       stejne parametry predavam jadru - parport=0x378,7,3
       tyto parametry bez odmluv jadro pouzije (kontrola via dmesg a /proc)
       jadro 2.4.20 konfigurovane:
           CONFIG_PARPORT=y
           CONFIG_PARPORT_PC=y
           CONFIG_PARPORT_PC_FIFO=y