PHP IMAP Support Test

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 24 10:18:56 CEST 2003

Dne út 24. června 2003 10:04 jste napsal(a):

> a kliknu na odeslat tak mi to napise: server="localhost" user="tomas"
> mailbox="{localhost:143/imap}INBOX" bool(false)

Odkazovat se na localhost je blbost, určitě se připojujete z jiného PC ne ??
Prostě tam zadej správné jméno nebo IP toho PC.

> ve  /var/log/maillog je
> Jun 23 09:48:08 localhost imapd[17479]: imap service init from 127.0.0.1
> Jun 23 09:48:08 localhost imapd[17479]: Command stream end of file, while
> reading line user=??? host=UNKNOWN

Jak překládáš jména na IP ???
Musiš do souboru /etc/hosts dopsát správné jména a IP aby je server našel.
127.0.0.1	localhost.localdomain	localhost
192.168.3.67	soban.olomouc.lan	soban

.....atd......

A samozřejme ten user musí existovat na tom serveru.

> uzivatel toma mas zalozeneho na tom serveru
> kdyz si zkosuim precist posty [pres outloox express a dam tam pre IMAP] tak
> to funguje I pres [POP3}
> nevite nekdo cim to je ?

Jednoduše tim že nazvy pop3.server.lan a imap.server.lan nebo jak je máš
pojmenované máš na stejném serveru s jednou nějakou IP.

> karel

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |