META: E-maily mimo zam??ení konference

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Úterý Červen 24 10:49:45 CEST 2003

ahoj,
tak me pri cteni tohoto threadu napadlo nejjednoussi reseni celeho
problemu. brat automaticky odpoved typu rtfm a proste na tyto dotazy
neodpovidat. coz jaxem si vsiml, se uz parkrat stalo... pokud nejaky
dotaz ma uz v archivu v nedavne dobe odpoved, tak staci proste zpravu
ignorovat a ani neposilat odpovedi typu: mrkni do archivu, moulo :-))).
btw. po nejakem case se konfera vycisti od dotazu typu, jaky cpu na jake
distribuce mi udela hodinky s vodotryskem apod...
dekuji za pozornost :-))
martik