Kolecko mysi

vodicka pitnavoda na seznam.cz
Úterý Červen 24 17:40:20 CEST 2003

> Zdravim,
> mam problem rozchodit kolecko u opticke mysi logitech na USB.  Dve
tlacitka
> plus kolecko (na nem je taky tlacitko) Je to model BJ69.  Mam
Slackware 9
> kernel 2.4.20,  tady je sekce z XF86Config:

na slackware postavanem "livecd-2.9.0.16" se mi nadetekovala nasledovne
(NASLEDUJE CAST XF86Config)

Section "InputDevice"
Identifier  "Mouse0"
Option  "ZAxisMapping" "4 5"
Option  "Buttons" "3"
Driver      "mouse"
Option  "Protocol" "imps/2"

Option      "Device" "/dev/mouse"
EndSection

(konec vypisu XF86Config)

> [...]
>         Option "SendCoreEvents" "true"
>         Option "Device" "/dev/psaux"
>
> #nic se nezmeni ani kdyz dam protocol "IMPS/2"
>         Option "Protocol" "Auto"
>
> #na mnohych forech radi lidi, ze problem je v tomhle nastaveni a vsem
to pak
> #jede jen mne ne:
>         Option "ZAxisMapping" "4 5" # scrollovani
>         Option "Buttons" "5"
>         Option "Emulate3Buttons" "on"
>         Option "ChordMiddle"
>
> EndSection
>
> Na predchazejicich systemech mandrake 9 a redhat 9 to vzdy fungovalo

Ja jsem s ni (M-BJ69) zatim nemel nikdy problem a povazuji ji za
linux-friendly mouse. Provozuji ji na domacim desktopu (RH8) a na
notebooku COMPAQ Armada 1750 (RH8, Slackware 9)

> Diky.

Neni zaco, snad to bude k uzitku

<vodicka>