Problem s vypalovanim po upgrade jadra

Úterý Červen 24 18:02:19 CEST 2003

On Mon, Jun 23, 2003 at 09:59:38PM +0200, Jiří Dvořák wrote:

> -- No u mne neco podobne ale jine verze jadra 20.4.20-9 OK (RH9)
> 1.aktualizace 2.4.20.13-9 (nebo tak nak) nepali ani nahodou

Je mozne, ze problem bude v pokusu implementace zamykani zarizeni.

Nicmene byste to mel hlasit do Bugzilly:

https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/

Zkuste reprodukovat chybu bez X a s minimem spustenych demonu (tj. jako
root napiste init 3). Do reportu zahrnte vypis dmesg, lspci pouzite
moduly, verzi jadra a cdrecord. Zkuste zjistit, zda Oops nahodou neni v
logu (zapnete si kernel.sysrq v /etc/sysctl.conf, rebootnete a po
vytuhnuti syncnete a odmoutujte disky, viz sysrq.txt v dokumentaci k
jadru).

Nezapomente vypsat typ vasi vypalovacky.

> 2. aktualizace 2.4.20-18.9 ( zda se ze to bude chodit zatim 1cd)
> Jinak VIA KT400, ja si myslim ze nam s tim jadrem ten redhat dela pekny
> psi kusy........

No, nic moc - vlastne hlavne RC + AC. Pak jeste tuna oprav, ktere jsou
posbirany z prislusnych konferenci (ovladace, FS atd).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz