gammu a obycejny user

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Úterý Červen 24 19:21:19 CEST 2003

Michal Cihar napsal(a):
> S jakou chybou skonci? Mas konfigurak v houmu a je stejny jako rootuv?

auau,

mate naprostou pravdu... v navalu ocekavani jsem zrejme provedl dve
upravy konfigurace najednou. uz jsem si nafackoval...

a kdyz uz jsme se tady tak pekne sesly... nedari se mi z man stranky
vycist, jak mohu poslat sms neinteraktivne. tedy abych text zpravy
mohl odeslat napr. prez rouru nebo prez parametr...
vyzkousel jsem co znam, ale vzdy to skonci s chybou 111 (nebo tak
nejak - sedim ted u jine masiny) a kdyz dam 'gammu errors' tak mi
skonci na SIGSEGV

kazdopadne diky vam obema za inspiraci
petr