iptables--webserver-vnitrni sit

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Úterý Červen 24 20:41:45 CEST 2003

	zdravim,

  snazim se trosku neco delat s iptables. na vnitrni siti mam webserver.
  potrebuju rozchodit, to aby router ( soucasny webserver),
  presmerovaval veskere pozadavky odkudkoliv na port 81 na webserver
  v lokalni siti na port 80.

  pomoci iptables jsem uz zprovoznil, abych se dostal z portu 81 na
  webserver na vnitrni siti pri pozadavku z internetu.

  nedari se mi ale rozchodit, aby pozadavky z vnitrni site byly
  presmerovany na webserver ve vnitrni siti ( ne router ).

  z localhostu (routeru) se mi to povedlo pres redir, ale rad bych to
  resil ciste pres iptables.

  firewall pouzivam vzor od pana petricka (www.petricek.cz).

  na adrese  http://mamutik.ucw.cz/fw_pokus.txt je soubor firewallu s
  nejakymi pokusy o zprovozneni vyse popsaneho.

  pokud mate nekdo nejaky funkcni podobny priklad, pripadne vite kde je
  chyba, dejte mi prosim vedet.

 predem diky za pomoc, rada bych se po dvou dnech pokusu a
 cteni konferenci uz pohnul z mista.
 patrne je nekde prohozeny pravidlo ci neco chybi. ale kde ??

 zatim
   pavel 'goldenfish' kysilka