r00t.cz r00ted

skim skim na psi.cz
Úterý Červen 24 21:58:50 CEST 2003

On Fri, Jun 06, 2003 at 09:59:12PM +0200, Honza Houstek wrote:
> Debianu to chvili trvalo. Na to, jak jsem vetsinou s rychlosti jejich
> zaplat spokojen, se mi to tenkrat zdalo velmi dlouhe. Nicmene nebyl zadny
> problem provizorne tu chybu obejit (modulem, ktery zakaze ptrace, takze
> dokonce bez rebootu).
V debianu to tedkom trosku trvalo vsechno, protoze chyb je velka
spousta.
No alespon ze se do oprav pustil Matt Zimmerman <mdz na debian.org>.

btw: v debianu je porad standardni jadro v distribuci, z ktereho se
instaluje chybove.
Ono teda neni standardni, ale bf2.4. Takze na to bacha.

skim
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX