windows -> linux + wine (Flash, Dreamweaver, ...)

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Úterý Červen 24 22:05:10 CEST 2003

On Tue, 24 Jun 2003 13:24:25 +0200
"da5id" <da5id na tlen.pl> wrote:

> Zdravim,
>     premyslim o prechodu z win na linux, ale dilema je v tom, ze
>     programy se kterymi pracuji se na linux neportuji. Konkretne
>     software od Macromedie (Flash, Dreamweaver, aj.) Vim o moznosti
>     praci nekterych windows knihoven pod linuxem emulovat treba pomoci
>     Wine. Rad bych se zeptal, zda to ma nekdo odzkouseno pro tuhle
>     konkretni vec. Diky da5id

No, zkouisel. Teda pouze Dreamweaver, ale nejak mi to neslo. Ne ze by se
to nerozjelo, ale Dreamweaver potrebuje byt proporcionalne spravne a to
'jaksi' nebyl. Ale jen jsem to zkusil a ted uz bude urecite o dost
novejsi wine, stejne jako asi uz nebudete zkouset Dreamweaver 3 jako
ja, ale asi MX.

Kdyztak se pochlupte s vysledkem...

PaD

--
 I hope to die before I *have* to use Microsoft Word.
                          -- Donald E. Knuth