crontab hlasi chyby, ale nechapu jake

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Červen 25 08:04:07 CEST 2003

Dobry den.

Chtel jsem dodat radek do crontabu, ale pri ukladani to na me rve tuhle
chybu:

File /tmp/crontab.10744 saved.
crontab: installing new crontab
"/tmp/crontab.10744":0: bad day-of-month
errors in crontab file, can't install.
Do you want to retry the same edit?

Cist umim, ale nechapu. Pridaval jsem radek:

10 0 ***        pflogsumm.pl -d yesterday /var/log/maillog >
/home/tnx/summary.log

Coz podle me a i podle man 5 crontab znamena:

Spust kazdy den deset minut po pulnoci pflog .... atd. Tak nechapu ten bad
day-of-month

Zkousel jsem hvezdicky za sebou bez mezer, zkousel jsem 24 misto 0, zkousel
jsem 1 misto nula, ale porad stejna chyba. Zkousel jsem prazdny radek na
konci, smazat prazdny radek, ale fakt nevim. Prikaz spusteny nasucho projde.

Nahledem do man 5 crontab vidim v prikladech:

# run five minutes after midnight, every day
5 0 * * *       $HOME/bin/daily.job >> $HOME/tmp/out 2>&1

Neni to stejne?
Mimo toho radku, ktery se snazim pridat uz mam v crontabu:

**/1 ***                /root/update-filter.sh

se kterym teda problemy nebyly.

Muzete nekdo poradit, co delam blbe?
Redhat 9 aktualizovany pres up2date.

Diky za radu.