crontab hlasi chyby, ale nechapu jake

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Červen 25 09:09:21 CEST 2003

On Wed, Jun 25, 2003 at 09:05:51AM +0200, Kovar Jan wrote:

> **/1 ***                /root/update-filter.sh

Napište tam raději

  * * * * *   /root/update-filter.sh

To vynechávání mezer se mi ani trochu nelíbí a pokud vám to nějakou
náhodou funguje, budete se moc divit, až si sednete k jinému systému.

> 10 0 * * *        pflogsumm.pl -d yesterday /var/log/maillog >
> /home/tnx/summary.log

Doufám, že vám to tak zalomil editor a že v crontabu to máte na jednom
řádku.

> Ale kdyz jsou pod sebou, tak to vrati pri ukladani chybu. Musi byt radky
> nejak specialne ukoncene?

Ne. Ale některým programům vadí, když poslední řádek není ukončený (na
konci souboru chybí LF). Není to váš problém?

Ještě jeden dotaz: bavíme se o cron tabulce nějakého uživatele nebo
o '/etc/crontab'?

                                                         Michal Kubeček