Co s diff.

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Červen 25 09:52:10 CEST 2003

> Potřebuju poradit asi v úplné banlitě.
> Chci opatchovat sambu 2.2.7a na 2.2.7.b
>
> Stáhnul jsem si soubory
>     patch-2.2.7a-2.2.7b.diff.asc
>     patch-2.2.7a-2.2.7b.diff.gz
>
> Když se do toho diff souboru podívám, je mi jasné, co v tom diff souboru
> je. Mohly bych ty změny přepsat do zdrojáku samby 2.2.7.a a pak znovu
> překompilovat. Ale myslím si, že se to tak asi nedělá. Určitě existuje
> nějaký nástroj, která ty změny z diff vytahne a přepíše. Nebo se to
> opravdu přepisuje ručně. Díky za každou radu.,

1) pro aplikovani patchu (souboru vetsinou .diff, .patch, pripadne
   komprimovane gzipem ci bzipem) slouzi nastroj patch, viz man patch

2) proc nepouzijete rovnou sambu 2.2.8a? V 2.2.7b jsou sice opravene
   vsechny bezpecnostni chyby, ale ve 2.2.8a jsou opraveny dalsi chyby
   (ne-bezpecnostniho charakteru), vylepsena podpora tisku, ACL ... (viz
   changelog). Chapu cloveka, ktery se drzi distribucni verze, ale
   nechapu, proc kdyz uz nekdo jde neco kompilovat, tak sahne po necem
   starem a mene odzkousenem (2.2.7b nikdy nebyla siroce nasazena,
   nasazeni 2.2.8a je zarucene mnohem vice).

-- Honza Houstek