SIGSEGV v RH9

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červen 25 10:05:11 CEST 2003

Dne út 24. června 2003 17:44 jste napsal(a):

> Mám AMD Athlon 1.4GHz

> Já jsem ale právě tu binárku sestavoval pomocí target=athlon, možná bych
> to mohl zkusit bez toho.

> Existuje na to nějaký testovací program? Tady by ale chyba být neměla,
> protože to by mi měly padat i ostatní aplikace, takhle to ale spíš
> funguje tak, že něco spustím a něco ne.

Muže být chyba v pamětech - při špatném načasování v BIOSu ladil jsem to aby
to běhalo co nejrychleji všechno běhalo OK systém stabilní, ale překlady
jakéhokoliv programu proběhly bez chyb, ale při spuštění padaly.
Po nastavení správných hodnot RAM a přeložení znovu toho programu vše běželo
potom OK.

Jinak pokud jsem u programu zadal target=i386 tak program běhal vždy, pokud
jsem skoušel target=athlon tak některé programy padaly prostě ruzně jsem s
tím laboroval athlon nebo i686 a prostě něco z toho vždy fungovalo.
Jinak podrobněji jsem to neskoumal zda je chyba v nějaké optimalizaci v
programu nebo v překladači.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |