Driver k Edimax EN5200PLT

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Červen 25 10:48:29 CEST 2003

> Nadetekoval. Ale problem je v tom, ze pri praci v siti pocitac uplne
> vytuhava.  Driv, kdyz jsem pouzival Win98 tak jsem mel stejny problem,
> dokud jsem nenainstaloval ovladace od vyrobce. A ten ovladac pro Linux
> co k tomu dodavaj se mi zda ponekud zvlastni.

No ja nekolik techle karet dost dlouho pod linuxem pouzival a na problemy
si nepamatuju. Vzdy s kernelovych ne2k-pci driverem.

Vzpominam si jen na to, ze pro win9x mely jak drivery primo v nich, tak ty
na prilozene diskete, v urcite verzi chybu, ktera se projevovala chybama v
provozu smerem ven (po uploadu a naslednem downloadu se soubory
neshodovaly). To se ale tykalo windows a chyby ve driveru. Zadne jine
pikantni poznatky o te karte nemam, vlastne mi prijde takova dost nudna :-)

-- Honza Houstek