WWW 2 Mail

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Červen 25 10:52:19 CEST 2003

> Asi jenom ty vnitrni.

Zkuste vyloucit to "asi". Ono to totiz je dost zasadni vec. Pokud byste se
dostal ven na port 25 libovolneho serveru, tak si na jednom muzete rozjet
http proxy (a to dokonce celektivne pro pristup z toho vaseho stroje,
jinak to muze byt normalni SMTP server).

Pokud ne, tak vam nezbyva nez to na tu proxy tlacit pres maily a do je
prasarna. Nicmene urcite neco existuje, ja to nastesti nepotrebuju.

-- Honza Houstek