jak zprovoznit cp1250_latin2 v instalaci MySQL z RPM?

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Středa Červen 25 11:03:17 CEST 2003

> Ale nemáte to s těmi znakovými sadami nějaké popletené?

... tak to nevím - snad ne, dostal jsem požadavek, ale přiznám se, že s
MySQL jinak nedělám.

cp1250_latin2 zajišťuje převod kódování mezi windows1250 a ISO8859-2. Takže
MySQL pak umí indexovat záznamy napsané ve Windows1250 podle ISO8859-2

-- jestli jsem to tedy dobře pochopil ...

no a tohle je standartně v MySQL vypnuto, musí se to zapnkout při
instalaci - leč při instalaci distribuce v rpm se mnou samozřejmě Anaconda o
ničem takovém nediskutuje ...

minik