lspci

Milan Kral (Aztm) Milan.Kral na aztm.cz
Středa Červen 25 12:55:32 CEST 2003

>Jadro ma vlastni tabulku "potrebnych" PCI id. lspci pouziva textovy
>soubor pci.ids, ktery zrejme tuto kartu neobsahuje. Novejsi verzi
>muzete ziskat na http://pciids.sourceforge.net
>	Mirek
Dekuji za odpoved.
Jedna se tedy pouze o zobrazeni nemajici pri chybove hlasce "unknown device
IdDevice" zadny vliv na cinnost zarizeni?
K tomu se vaze druha otazka:
Jeden z radku lspci je 'Control:' jestli jsem spravne pochopil, jedna se o vypis z
registru zarizeni. Ono problemove zarizeni ma na miste I/O znamenko '-'. Ma TO vliv
na cinnost zarizeni? Omlouvam se mozna za hloupu otazku, ale stravil jsem spoustu
casu studiem principu isdn a uz nemam cas na zevrubnejsi samostudium ohledne PCI
zarizeni a potrebuji to vyresit dost rychle :-(
                                               Milan Kral
--
S pranim hezkeho dne
                      Milan Kral