ISO Gentoo

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 25 12:34:44 CEST 2003

: Odesílatel: Petr Hodan <petr.hodan na admins.cz>
: >Mam otazku ohladne instalacie. Hladam na webe ISO Gentoo a stale
nachadzam
: >len ISO Live a subory stage1-x86-1.4_rc4.tar.bz2,
: >stage2-x86-1.4_rc4.tar.bz2,stage3-x86-1.4_rc4.tar.bz2. Moze ma niekto
: >nakopnut ako nato?Dakujem.
: >
: >
: Pokud  me pamet neklame Gentoo nema iso, ono se totiz musi kompilovat :-)

Jo, ale ja taky jsem si ho pred asi pul rokem vypalil. Budto tam nekde je,
nebo jsem si ho udelal z postahovanych souboru, uz nevim.

Jinak naprosto sqely navod na gentoo vysel na rootu ci penguinu, uz nevim.

JL.