ddos atak na http

Michal Truban miso na blackhole.sk
Středa Červen 25 14:51:11 CEST 2003

zdarec,

no spravili sme si tcpdump na vypis IP adries...a mensi skript,
ktory dava tie v top 10 :) do fw... avsak sa to generovalo,
takze tento postup bol neucinny..

podla mna, keby apache nestihal tak by robil velky load nie je tak ?

riesenie:
drasticky som znizil timeout (na 2 sec) v apachovi, dal som startovat
60 serverov.
zapol som syn_cookies

a trochu sa to vylepsilo...

zatial. miso