iptables--webserver-vnitrni sit

Pavel Kysilka goldenfish256 na centrum.cz
Středa Červen 25 15:59:50 CEST 2003

On 25-06-2003 15.45 +0200, Honza Houstek wrote:
 zdravim,

> To je nejaky divny, ne? Proc by mel localhost, tedy neco jako 127.0.0.1
> odpovidat na webove dotazy? Cilem je, aby na ne odpovidala verejna_ip, a
> pak by mozna nekdo mohl chtit, aby na ne v LANu odpovidala i prislusna
> lokalni_ip.
ten localhost mam jako router pro celou sit, ale obcas se
na nej pripojuju nebo na nem delam. a potrebuju v textovy konsoli pomoci linksu  neco otesovat na webserveru ve vnitrni siti.
moje predstava je nasledujici:
kdyz zadam na routeru ( ten localhost )  treba links http://<router>:81,
tak abych byl automaticky presmerovan na webserver v lokalni siti a muzu
na nem serfovat.
toto je cilem hry.
casem ten port zmenim 81-->80.  ale to az presunu z routeru ( mam tam
webserver ) veskery weby na webserver v lokalni siti.