samba a wins server

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Červen 25 16:33:42 CEST 2003

Dne Wed, Jun 25, 2003 at 10:10:36AM +0200, Mošnička Roman napsal:

> Na nekterych sitich se mi stava, ze se z win stanic nemuzou k sambe pripojit. Mam ozkosene,
> ze pomuze nastavit wins support na yes a zaremovat wins server (je to win nt stroj).
> Rad bych se zeptal:
> 1. muze to zpusobovat nejake potize v siti, kdyz krome toho ze tam je windows wins server budu
> mit jeste nastavenou podporu wins na mem linuxu ?

V siti by mel byt jeden wins server, resp. dva, primarni a sekundarni.
Autori samby rikaji, ze pokud je na siti windows NT server, tak se mu ma
sverit primarni i sekundarni wins.

> 2. dalo by se to obejit nejak jinak, nez nastavenim wins na linux serveru ?

Pokud vsechny stanice i servery maji korektne vyplnene adresy wins serveru,
tak by problem nastat nemel. Pokud presto nastava, je to blbe, ale neresil
bych to tim, ze budu mit dva wins servery, ktere nebudou synchronizovane. To
je podle me cesta do pekel, kdy za chvili se neuvidi stanice pripojenem k
ruznym wins vubec.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.