Boot po klonování ERR

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červen 25 17:12:52 CEST 2003

Dne st 25. června 2003 12:17 jste napsal(a):
> Dobrý den všem,
>
> Mám linux na 1,6GB HDD. Pomocí NortonGhost jsem tu 1,6 překlonoval na
> 15GB.
> Teď mi při bootování ten 15GB HDD Hází:
> L 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 ....... Aaaaz do
> nekonečna.

Což je uplně normální když lilu přesunete data někam jinam než kde je
předpokládá.

> Asi se nanaklonovalo dobře LILO nebo nevím. Vím jen, že to de
> zlikvidovat přes FDISK /mbr. To nechci, ja potřebuji nabootovat Linux.
> Poradíte jak opravit LILO aby nabootovalo z HDD.

Jak už jste psal v ostatních odpovědích třeba nabotovat z rescue diskety a pri
botu mu zadat kde je kořen tj po startu na vyzvu mu tam dopsát root=/dev/hdX
kde hdX je ten oddíl kde jste ten kořen přesunuly co to bude za číslo nevím
zaleží co stím ten klonovací program provedl.

Potom pripojit ten souborový system na HD tj mount potom udělat chroot na něj
a potom spustit lilo.

PS. Jinak pokud jste začátečník tak bude asi vhodné spustit znovu instalaci a
zvolit upgrade a ostatní by se mělo povést samo pokud to ten klonovacíprogram
nezmršil.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |